Monday, May 9, 2011

teh 'O' pekat + perut kembong = arrgghh!!! (sakit perut)

1st day dok kat umah ..permulaan ari untuk semester break ni…so aku cam biasa , anak solehah la..eceh2..hehehe..petg 2..mama n aboh x de..so aku ngan adib jer yang ada kat umah.akupon buat la air teh o ..heheh air bujang…..aku pon masak la air…pastu masukkn the ..ujong sudu jerk ke dalam teko..teko warna gelap, dah tuang air , aish asal teh nie xde warna ker…?..aku x puas ati …aku pon add-on la lagi the..aku letak lagi..dan lagi dan lagi…..sampai aku rasa cam namppak kuning2…heheh bukan stakat kuning dah ..coklat pon ada ..hahaha…
Pastu aku Nampak lak embah..hehehe nenek la…org jawa …aku pon ngan bahagia nye paggil la dei..ajak minum petg..huhu…. ngumbhe…hhaha
Skali nk tuang air baru tringat ..embah mne minum air ni..die minum air teh jer..teh o ni bukan taste die..huhuhu…aku pon  cakap la” la embah , blasah jer la, org dah buat nie,lupa lak embah x minum air x de susu ,nk wat camne , esok2 cuti mesti air org dah sedap nyer hehehe, kat sane mane der buat2 air camni, sume beli yang dah siap stakat tuang air panas jer.…”embah pon minum dengan tenag nya….jadi part dramatiknya ..tatkala aku tuang air dalam cawan embah ..jeng jeng jeng…
Hahahaha…giller pekat siot warna die…baru aku prasan…hahahha…embah pon minum dengn bangga nya …hahahah..aku pon minum gak la…ye la …aku yang buat ..kalu x minum rugi plak…
Hahahaha…dan malam tu memg aku “beruntung “ sangat la..hehehe..mane taknya…air teh o pekat kot..kembong la perut aku..pergh…hahahaha ..mlam tu memg perg kentot jer la ..ye la nama pon anak wak moris..so dah keturunan la…lagi2 bila bab perut bragin..so memg senang la angin2 tu nk kuar..hahahaha macam lagu kuar ada rentak  agogo , ada gak rentak bollywood ..panjang pendek sume ada..hahahaa…samat la ku tak kawin lagi kalu x dah kene kick out la nampaknya…so ,ni la citer 1t day aku dok kat umah bersempena ngan semester break kali ni….^^
Ni la bahananya kalu slalu bile minuman “3in 1 + air panas”…..bila balik umah blank..x taw nk wt air….slamat blom kahwen ..x la terkantoi ngan mak mentua..huhu.(buat air pon x jadi dah brangan daa…)

No comments:

Post a Comment