Monday, May 16, 2011

~kerna terpaksa~

ok,aku bukan nk nyanyi ke ape,bukan pasal lagu pon...tapi nak share something .Ia pasal pelaziman aku setip hari la.Sebelum ni kat kolej residen aku tu la kan ,waktu aku "melabur kan saham".for sure la di pagi hari.Kebiasaaan aku dalam pukul 7.30 pagi la ,masa budak -budka pompuan ni tengh make-up kat cermin toilet..
(cermin toilet ni besar skit...)

Tapi masa cuti semester ni.lain la skit.Kan aku pernah cerita pasal aku ni keturunan suka kentot ,dan suka be*ak
(sensored skit ek..)...
Jadi nya bila kat umah ni kene bersaing ngan bapak aku la.Kalu aboh ni pagi-pagi lagi dah kene check-in dalm toilet.
Maknenye tak leyh la akunak potong Q.Bila balik umah , aku punya be*ak.boleh control skit.
So , timing aku dalam kol 10 pagi la.senamg,kiranya lepas2 buat kerja rumah la...Aboh pon x kacau daun.Samat la berebut ngan aboh jer.Ye la ,mama ada jamban bergerak.so die x yah la nak gaduh gaduh ngan kitorg..hehehe
Owh, jamban bergerak ape?..lupa nak citer, mama die ada "extra lugage" or aku panggil 'handbag"...hehehehe...mama ada feccal bag .
So , ta*k die akan straight away  masuk dalam feccal bag tue la.
Maka dengn itu , itu adlah salah satu keterpaksaan a.k.a. pengorbanan aku tatkalaberada di rumah iaitu mengubah jadual be*ak.


p/s:bukan nak jadi pengotor tapi dah bosan tahap gaban kat rumah ni.

No comments:

Post a Comment