Monday, January 24, 2011

lelaki rambut kerinting..saya suka...^^

kenapa pulak dengan lelaki rambut kerinting?.... 
 well.....mak aku selalu cakap..lelaki rambut krinting ni serabai..serabut la tengok..sakit mata katenya....

tapi nak wat camne aku tetiba suka ....bukan ape ..aku sebenarnya suka lelaki rambut kerinting since tengok citer Ada Apa Dengan Cinta.....well, aku rasa cerita tu sweet je....plus dalam cerita tu plak ada nicholas saputra...dan rambut dia dalam citer tu memang cute,,,aku suka sangat la....tu la permula ceritanya....
  
 Ni la yang cuba aku sampaikan..bukankah cute nich saputra berambut kerinting..huhu.....kalau kat tempat aku ,biasa yang rambut macam ni orang giler jer....jadi maknenya ...orang giller kat tempat aku ni memng up-to-date la....





                                 
dan kalu diimbas balik zaman - zaman dulu kan..kumpulan NSync ni kira famous la .
 ..jadinya ..nk citer la pasal JT..Justin Timbrlake ni...die ni pon penah muncul dengan 
style rambut kerinting....
JT masa dalam Nsync la....



ni citer zaman sekarang, cuba tengok zaman dulu-dulu...David Arumugam....
lagi ganas rambut dia.
bukan setakat kerinting lagi ..tapi dah taufan da..but still comel jer dia...muka nampak kecik...rambut jer yang besar cam gula2 kapas..hahaha..ni bukan kutuk tapi memg comel per....




lagi sorang yang cute berambut kerinting of course la nick jonas....and lagi satu john mayer....kenape ?..well tengok dulu la kat gambar ni.....




ni la Nick Jonas....rambut kerinitng dia ala-ala klasik skit..but still cute.....


ni plak John Mayer...artis country..kalau x salah dia pernah couple ngan Tauylor Swift..huhu...dulu la...ni rambut dia masa taun bila entah..tapi skang ranbut die lagi proper....n dia nampak lagi macho la sekarng....







sorang lagi artis mat saleh yang aku rase comei rambut kerinting .....hehehe


 
ni la pelakon British tersebut...name die aaron perry johnson....cute sesaagt..lahir tahun 1990...well masih muda..TETAPI MALANGNYA...dia dah  kahwin..hahahaha..ngan director pilem jugak..n director tu TUA..hahaha (ketawa sedih ekk...)...jarak umur dalam 22 tahun lak...dan diorg dah ade 2 orang anak..huhuhu..melepazz sudah!!!..huhu

well ni hanya la imaginasi dan angan-angan aku jer..sebenarnya aku nk citer skit jer...pasal sorang senior aku kat sini..masa aku orientasi ari tu la...rambut dia  ala kerinting ..macam afro skit tapi yang 'size kecik ' punya bukan medium or large size....jadi nya ..aku suka la...plus dia ada lak lesung pipit cute ..but ..dia da potg rambut...so dah x cute..jadi aku pon x suke la....ye la..sapela aku kan nk suka x suka orang..ni hanya la pandangan mata aku jer.....tu die punya rambut ...dia punya pasal la nk wat ape pon...ade aku kesah..hahahaha......nie jer al kisah aku sebenarnya...yang atas2 tu tok wat cuci mata jer....





No comments:

Post a Comment