Monday, May 30, 2011

dari rumah stuck in bangi

ari ni 31 hb mei,2011,sok dah nak gi pekan pahang.To be more specific, kitorg dak ktsn akan ada aktivit ,pameran dan rawatan kesihatan.Kitorg semua akan stay kat Ganchong,kat umah famil angkat masing-masing.
so,  nak citer nya pasal tadi taghari la.dalam kol 11 kot,aku n Ab ikut senior kitorg  gi amek baju unutk persembhan malam kebudayaan.Dah jump orang ni.lari sana sini.dapat la baju boria.ye la kau kan suka sangat menari-nari boria kan.Al-maklumla dulu skolah kampung mana ada kbudayaan macam kat dalam universiti ni.Nak citer nye , pasal masa nak amek baju tadi la kan, ada sorang abg ni ngan kakak ni la yang dok pilih baju tok kitorg.Yang abg tu ok la lagi,yang akak tu cam poyo pon ada.Nak baju ni sume xde.yang dibagi stakat baju boria yang simple giller,plain jer.xde pon accessori nya.x nampak cam boria pon la yang pastinya .macm baju koir ada la kot.Diorg bagi alasan baju yang ada pon sponsor.Ape dah...

dah la program ni haru-biru.mane taknya.kitorg datang sini bukan jadi peserta cam budak ayer htam dulu,tapi kne jadi part of urusetia la or something.fuhh jenuh seyh.dah la kene wat persembahan.
boria+koir..lagu ape enth la. aku x kesah yang penting aku nak have fun and nak enjoy menari jer..hahaha..lantak la situ.kalu budak ayer hitam dulu siap boleh kuar lagi ,kitorg ada plak aktiviti ngan PALAPES.samat ada gak abg palapes yang ensem sikit.bukan abg yang pendek tu..tapi yang klaka pasal dak2 palapes ni ,senag jer nak notice diorg ni...hahaha..rambut sume sama aje..hahaha....n diorg sume gelp2 skit la...ye la asek berpanas jer kan...tu tak pel apasal aktiviti riadah kan, penat skit jer ,x kesah pon .kalu x de riadah kat sini mesti bosan giller.
yang jadi haru nye.bila dak2 HM yang uruskan kitorg ni la.diorg dah la 2nd yr, x taw sagt pasal HC ktorg  ni .Ape yang diorg smpai kanpon , diorg juz cakp LC(learning contract) yang kitorg buat ni juz buat n organisasi yang ada sume tu bayangan jer .coz sume barg dah ada.Kitorg pon happy la at first.Pastu dapat taw kene jumpa org ni .kene jumpa exco bangi la...banyak la hal nya.tapi skang ni dah anta LC .Jadi , no hal la kiranya.Cuma skang ni kene amek gamb jer la sokmo-sokmo.Yela tok pembuktian....
tu la wat masa skng ni yang aku ras ank luah kan sgt2...
sok dah nak gerak ker pulau manis..satu hal plak esok ni..pasal beg aku la kan.beg roda yang aku bawak dari olej dulu dah rosak plak rodanya .yela aku seret jer dari tingkat empat.hahaha..berat taw tak...n skang ni x leyh nak guna.aboh x bagi.takut tertanggal plak nnti.susah n wat malu jer..jadinya kau bawak jer la beg biasa yang x de roda.dah datg sini aku tegok beg sume org ada roda...mae enth au nak bawak .dah la berat ...ermm..abeh la aku.hopefullt esok ad ala jejaka2 yang gentlemn  sudi nak bawak beg akau masuk dalam bas..hahahah..perasan lak......



No comments:

Post a Comment