Saturday, January 8, 2011

kentot version aku..

so..tajuk citer adalh pasal kentot..atau bahasa sopan nyer adalah buang angin...
jadi nyer,aku dilahirkan dalm family yang ada susur galur yang banyak angin..
al kisahnya adalah sewaktu aku menjalani orientasi masa matrikulasi..aku nak cakap secara
jujur ngan roomate aku masa tue ..mestilah segan.....so aku diam jer la.. masa satu dua ari tue..x kan nk citer yg aku suka kentot...masa tu aku malu untuk memalukan diri ni..

situasi 1:
 so, ada satu malam tue..masa orientasi tu la,ada lak fire drill...tgh2 syok tido, kne bgun,
aku pon ngan 3 lagi roomate duduk mencangkung dalam satu line.
tegh2 dok mencangkung tu..prot aku ni plak memulas2..aduh!!..sakit plak..
aku da tak leyh tahan..dia nk kuar..aku pon pandg kiri kanan..tgh fire drill agak bising gak la....
ok..line clear..aku pon kentot....ahh!!..lega babe...kat belakng aku ada plak roomate aku yang cina nie..ermm
lantak la ko dengar  ke tak..muka aku maintain selambe..hahaha yang penting angin aku da lepas..prot aku pon x meragam..hahaha

situasi 2:
masa ni plak..still masa orientasi,ada la satu pagi tue..kne aerobik a.k.a. senaman pagi la...
so dah warm ..pastu buatla ape faci2 tu sowh buat..
sampaila  satu ketika dimana prot aku di serang angin turbo yang bergelojak dalam perot dan mengetok2 pintu dubur untuk  dikeluarkan segla jenis gas yang terkumpul,
masa tue la tengah tepok bintang...lompat dan tepok..semua orang wat serentak...
jadi nya dengan confidence nye aku pon kentot la masa semua org ngan aku sekali tengah lompat dan tepok bintang.....wah..lega..ops..lagi sekali..sonok aku dapat kentot di udara sambil betepok tangan...hahhaa
lantak la korg yang dok belakang aku dengar ke tak...hahaha..yang penting aku dan perut aku "bahgia"..

situsi 3::rahsia terbongkar
bila dah masuk hari kelima orientasi tu ,aku dah tak bape nak malu da..
so ,aku pon wat la confession kat roomate aku yg sorg ni, aku ni suke kentot..x leyh halang..ko kesah ke tak?...n dia pon gelak la kuat..'sebab katenya aku ni klaka la..n 
dia tanye la peristiwa masa fire drill n tepok bintang tue...
adoih..rupe2 nye dia dengar da...kantoi aku.dia ni memg rabun tapi tak tuli lagi.hmm..tapi takpe la..aku da confess dulu...
samat la ku memg muka x malu...jadi x brape malu la..hahhaa


seterusnya,bila  waktu berlalu..penyakit kentot ni pon berjangkit la sampai ke bilik budak sebelah
by that time,sume orang da taw la aku ni suka kentot..dan aku  ni dikira sopanla sebab setiap kali nak kentot aku cakap dulu...ok pe..hahah...

jadinya..aku x paham a kenapa la org2 pompuan ni malu sangat nak ngaku kalau dah kentot..
kentot tu kan benda baik..ye la ,kalu simpan dalan perot ,diri sendiri gak yang merana...jadi elok la dibiarkan ia terlepas..
kentot tue,kalu x de bunyi .sedia maklum la..mesti best giller baunye...ni baru la name nye silent killer,
kalu kentot kuat ,nk malu wat per..kalu nak kentot terusla record..leyh wat ring tone..hahaha..jual laku per...
oleh yang demikian,wat pompuan kat lua sana, kalu nk kentot..x yah la segan2...jangan seksa perut anda....memang anda berhak membuat pilihan namun kentot anda  juga ada hak...
jadi renung renung kan dan selamat buang angin....


p/s:aku x malu menyatakn :aku suka kentot"kerana itu adalh realiti yang tidak dapt aku ubah walau dengan melakukan ape jenis pembedahan sekalipon..namun aku bersyukur kerana bagi aku,kentot itu adalah satu nikmat yang abadi...

nukilam ini adalah cerita sahaja.tiada kene mengena dengan yang hiduo mahupun yang  sudah tiada didunia.


.

No comments:

Post a Comment